فواید موسیقی برای کودکان

یادگیری یک ساز موسیقی مغز بچه ها را تقویت می کند


یادگیری یک ساز موسیقی فرصتی فوق العاده است برای کودکان که بتوانند ضمن انتخاب مهارت جدید ، خود را خلاقانه بیان کنند. به گفته محققان ، این محققان می گویند که آموزش موسیقی می تواند برای تقویت انرژی های ذهنی آنها نیز مفید باشد ، این امر بسیار بیشتر از این ممکن است.

در یک مطالعه جدید ، که در ژورنال آکادمی آمریکایی روانپزشکی کودک و نوجوان منتشر شده است ، یک تیم روانپزشکی کودک دریافته است که یادگیری یک ابزار موسیقی می تواند به کودکان کمک کند تا احساس اضطراب را کاهش دهند ، کنترل بیشتری بر احساسات خود داشته باشند و قدرت بیشتری کسب کنند. توجه خود را معطوف کنید.

نویسندگان این مطالعه را "بزرگترین تحقیق ارتباط بین نوازندگی یک ساز موسیقی و رشد مغز" توصیف می کنند.

هدف از این مطالعه ارزیابی هرگونه ارتباطی است که ممکن است بین نواختن یک ساز موسیقی و ضخیم شدن قشر مغز وجود داشته باشد. با بزرگ شدن کودکان ، لایه بیرونی مغز (قشر) در ضخامت تغییر می کند و تغییرات خاصی قبلاً توسط محققان یافت می شود که با حالات روحی تغییر یافته همراه است.

با استفاده از داده های تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) ، ضخیم شدن و ضخامت قشر مغز در نواحی خاصی از مغز توسط این تیم نشان داده شده بود تا شرایط روانی مانند اضطراب ، افسردگی و مشکلات توجه را نشان دهد ، حتی در کودکانی که به هر شکلی از اختلال روانی مبتلا نشده اند. .

در نتیجه ، استاد روانپزشکی دکتر جیمز هودزیاک و همکاران تصمیم گرفتند که بررسی کنند آیا تحریک مثبت در قالب آموزش موسیقی چه تأثیری در ضخیم شدن قشر دارد.


فواید موسیقی برای کودکان