رژیم لاغری رایگان

رژیم و ورزش خود را ردیابی کنید

اگر کسی بخواهد وزن خود را کاهش دهد ، باید از هر چیزی که هر روز می خورند و بنوشد آگاه باشد. موثرترین روش برای انجام این کار ، ورود هر کالایی است که آنها را مصرف می کنید 

محققان در سال 2017 تخمین زدند که تا پایان سال 3.7 میلیارد بارگیری برنامه های بهداشتی وجود دارد. از این میان ، برنامه هایی برای رژیم ، فعالیت بدنی و کاهش وزن از محبوب ترین آنها بود. این بدون دلیل نیست ، زیرا ردیابی فعالیت بدنی و پیشرفت لاغری به موقع می تواند روشی مؤثر برای مدیریت وزن باشد.

یک مطالعه نشان داد که ردیابی مداوم فعالیت بدنی به کاهش وزن کمک می کند. در همین حال ، یک مطالعه مروری نشان داد که بین کاهش وزن و دفعات نظارت بر مصرف مواد غذایی و ورزش همبستگی مثبت وجود دارد.

با ذهن غذا بخورید


خوردن ذهن آگاهی عملی است که در آن افراد به چگونگی و جایی که غذا می خورند توجه می کنند. این عمل باعث می شود افراد بتوانند از غذایی که می خورند لذت ببرند و وزن سالم حفظ کنند.

از آنجایی که بیشتر افراد زندگی شلوغی را تجربه می کنند ، معمولاً تمایل دارند به سرعت در حال رانندگی ، در اتومبیل ، کار در میزهای خود و تماشای تلویزیون بخورند. در نتیجه ، بسیاری از افراد به سختی از غذایی که می خورند آگاهی دارند.

تکنیک های مربوط به خوردن ذهن شامل موارد زیر است:

نشستن برای غذا خوردن ، ترجیحاً در یک میز: به غذا توجه کنید 

جلوگیری از حواس پرتی هنگام غذا خوردن: تلویزیون یا لپ تاپ یا تلفن را روشن نکنید.

آهسته غذا خوردن: برای جویدن و طعم دادن غذا وقت بگذارید. این روش به کاهش وزن کمک می کند 

خوردن پروتئین برای صبحانه


پروتئین می تواند هورمون های اشتها را تنظیم کند 


رژیم لاغری رایگان