ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از آنها باخبر هستند!!

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بروز اینستاگرام می باشد که روزانه با بروز رسانی و منتشر کردن نسخه های جدید طرفداران خود را شگفت زده میکند. در این مطلب به شما چند ترفند جذاب از اینستاگرام را میخوانید که کمتر کسی از آنها با خبر هستند .

1- از فعالیت صفحه محبوبتان مطلع شوید و یک پست هم از دست ندهید!!

صفحاتی که برای شما جذاب هستند و یا متعلق به شخص خاصی هستند که مایلید تمام فعالیت های ان صفحه را در اینستاگرام ببینید میتوانید با امکاناتی که اینستاگرام دارد حتی یک پست هم از دست ندهید. به این صورت که به صفحه محبوب بروید بر روی سه نقطه بزنید و گزینه  Turn on notification  را انتخاب کنید در این حالت هر پستی که صفحه مورد نظر منتشر کند برای شما اعلانی خواهد امد که در این صورت میتوانید چک کنید.

2-عکس های موردعلاقه خود را ذخیره کنید و البوم درست کنید.

امکان جذابی که اینستاگرام اضافه کرده است ذخیره کردن تصاویری است که برایتان جذاب است . اما گاهی شما مایلید که البوم هایی بسازید وتصاویر محبوبتان با موضوع های متفاوت در ان ها ذخیره کنید . د راین زمان هنگامی که تصاویر را ذخیره میکنید در قسمت saved  دو گزینه all  و collection  وجود دارد که با رفتن در قسمت collection  و زدن علامت به علاوه پوشه جدید خود را بسازید و برای ان نام خاص خود را انتخاب کنید و ذخیره کنید. و در هنگامی که میخواهید عکسی را ذخیره کنید لیستی از پوشه هایی که ساخته اید نمایش داده میشود که میتوانید عکس موردنظر را در پوشه خاص خود ذخیره کنید.

3- هیچ ردی از خود به جا نگذارید.

این ترفند مخصوص کسانی است که نمیخواهند ردی از خود باقی بگذارند و در تاریخچه سرچ خود از صفحاتی که جستجو کردند اثری باقی نماند . به این صورت که در قسمت پروفایل خود بروید و سه نقطه را کلیک کنید و به setting  رفته و قسمت  clear search history را بزنید و تاریخچه جستجو خود را پاک کنید.

4-فیلترهایی که دوست ندارید را مخفی کنید.

برای کسانی که عکس های زیادی منتشر میکنند و از فیلترهای اینستاگرام استفاده میکنند قطعا فیلترهایی هستند که اصلا باب میل نیستند و دوست دارید که انها را مخفی کنید . در این حالت یک عکس در اینستاگرام اپلود کنید در قسمت انخاب فیلتر بر روی قسمت manage   بروید در اینجا لیستی از تمام فیلترهایی که نمایش داده میشوند برای شما می اید میتوانید با برداشتن تیک فیلتری که کاربردی برای شما ندارد ان را مخفی کنید.

5-عکس های تگ شده را مخفی کنید.

زمانی که شخصی از شما عکسی منتشر میکند و شمارا روی ان تگ میکند به صورت خودکار در قسمت photo of you  در پروفایل شما ذخیره میشود میتوانید با این ترفند فقط عکس هایی که مورد تاییدتان باشد را نمایش دهید که میتوانید با مراجعه به قسمت تگ شده ها بروید روی edit  بزنید و عکس هایی که تمایل به نشان داده شدن ندارید را مخفی و hide کنید

6-پیش از انکه تگ شوید مطلع شوید.

تمام مراحل قسمت قبل را انجام دهید با این تفاوت که به جای زدن edit  روی Manually Approve Tages  بزنید در این زمان کسی که شما را بخواهد روی عکس خود تگ کند برای شما نوتیفیکیشنی ارسال میشود که میتوانید این عکس را از پروفایل خود مخفی کنید یا اجازه منتشرشدن بدهید.

7-کامنت ها را فیلتر کنید!!

این ترفند به درد افراد مشهوری میخورد که تعداد کامنت های بالایی دارند و زمان ویرایش تمام کامنت ها و پاک کردن کامنت های حاوی لغات نا مناسب را فیلتر کنید . در این ترفند شما میتوانید کلمات کلیدی را به اینستا بدهید تا به صورت خودکار تمام کامنت های حاوی این کلمات را فیلتر کند . به قسمت تنظیمات صفحه خود بروید و در قسمت  comments  گزینه ‌ Hide Inappropriate Comments را انتخاب کنید .


ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از آنها باخبر هستند!!