چگونه خانه خود را تمیز کنید - نکاتی درباره تمیز کردن لوازم خانگی

چند سال پیش فهمیدم که من اشتباه تمیز میکنم! من در یک اتاق هتل بودم ، وقتی یک خدمتکار وارد شد و روی هر سطحی محلول را پاشید ... و سپس رفت. درست وقتی که فکر کردم فراموش کرده است ، بازگشت

او كمتر از دو دقيقه با يك پارچه خشك و نازك آمد و تمام میکرب و لکه ها را از بين برد و كل جاها درخشيد.

پاک کننده های حرفه ای ترفندهای درخشانی برای انجام کار دارند.

بهترین راه برای تمیز کردن خانه شما


بزرگترین اشتباهی که مردم مرتکب می شوند تمیز کردن اتاق به اتاق است (به این روش "تمیز کردن منطقه" گفته می شود). خیلی خیلی کند است! 

"شما می توانید آشپزخانه خود را در چهار ساعت تمیز کنید ، یا تمام خانه خود را در چهار ساعت بالا و پایین تمیز کنید." "بسیاری از افراد با تمرکز بر روی یک ناحیه گرفتار می شوند. "

اکثر طرفداران موافق "تمیز کردن کارها" هستند: قبل از شروع کار بعدی ، یک کاردستی مانند گرد و غبار را در کل خانه تکمیل کنید.

برای هر کار ، از بالاترین نقطه اتاق شروع کنید (اگر غبارپاشی شود ، این ممکن است به معنی قفسه های بالا باشد) و از سمت چپ به راست در داخل اتاق حرکت کنید. به این ترتیب ، شما چیزی را از دست نمی دهید ، و به طور تصادفی گرد و غبار را روی قفسه های پایین تر که قبلاً تمیز شده اند ، نخواهید ریخت.

گرد و غبار هر اتاق ، از جمله قسمتهای بالای مبلمان ، قسمت زیرین قفسه ها ، و کلیه نرده ها ، و همچنین قاب های تصویری ، صفحه های تلویزیون و کوله پشتی. 

هر بالش یا پتو مبلمان را مرتب کنید. در صورت لزوم سطح مبلمان را  مسواک بزنید.

آینه ها و پنجره ها را در کل خانه پاک کنید.

با استفاده از یک پارچه میکروفیبر مرطوب و خشک ، رگه هایی باقی نمی ماند

تمام سطوح و پیشخوان ها را در سراسر خانه پاک کنید و در صورت لزوم ضد عفونی کنید.

طمئن شوید که تمام مکان هایی که انگشتان دست را لمس می کنید ، مانند دستگیره درها ، کلیدهای روشنایی ، Remote TV و تلفن ها را پاک کنید.

"اینها مکانهایی هستند که مردم فراموش می کنند ، و آنها واقعاً میکروب هایی را نگه می دارند."

آشپزخانه و حمام را تمیز کنید
از طریق وان ، سینک و توالت فرش را تمیز کنید. برگردانید و پاک کنید. سپس در آشپزخانه قسمت داخلی مایکروویو ، و درهای کابینت و لوازم را پاک کنید.

جارو بریزید ، سپس کف حمام و آشپزخانه و هر کف دیگر را که به آن نیاز دارید جارو کنید


چگونه خانه خود را تمیز کنید - نکاتی درباره تمیز کردن لوازم خانگی